Wizja

Mazovia Convention Bureau jest jednostką integrującą partnerów biznesowych, naukowych oraz instytucjonalnych we wspólnych działaniach na rzecz kreowania produktów, podnoszenia jakości usług oraz efektywnego pozyskiwania wydarzeń do woj. mazowieckiego.

Misja

Mazovia Convention Bureau działa na rzecz zbudowania marki „Mazowsze” jako regionu o innowacyjnej ofercie w zakresie organizacji spotkań i wydarzeń. Zarówno misja, jak i wizja działania Mazovia Convention Bureau koncentruje się na pozyskiwaniu wydarzeń, a wszelkie zadania realizowane przez convention bureau powinny pośrednio lub bezpośrednio prowadzić do tego, aby w woj. Mazowieckim odbywało się więcej spotkań typu: konferencje, kongresy, wydarzenia korporacyjne, wyjazdy integracyjne i motywacyjne, targi, festiwale i inne, w których udział weźmie wielu uczestników korzystających z usług lokalnych przedsiębiorców.
 

Tak zdefiniowane misja i wizja dały podstawę do sprecyzowania obszarów działania, celów strategicznych i operacyjnych Mazovia Convention Bureau
 

Obszary działania i cele strategiczne

  1. WSPÓŁPRACA: stworzenie platformy kooperacji zmierzającej do wykorzystania potencjału Warszawy i województwa, profesjonalizacji branży spotkań oraz wspierania innowacyjności,
  2. MARKA: wzmacnianie rozpoznawalności woj. mazowieckiego jako destynacji biznesowej wśród organizatorów wydarzeń,
  3. WYDARZENIA: stworzenie zintegrowanej oferty organizacji wydarzeń i pozyskiwanie zapytań na organizację wydarzeń do woj. mazowieckiego.

 

ul. Nowy Świat 27/2
00-029 Warszawa

+48 22 877 20 10
biuro@mrot.pl

www.mrot.pl


Galeria